Статті

9 показників ремонту кузова авто

Коли здійснюється перевірка авто перед покупкою, велику увагу необхідно приділити кузову. Для того, щоб визначити, чи побував автомобіль у ДТП, і чи перефарбовувався кузов, радимо вам звернути увагу на такі моменти:

1. Нерівні проміжки. Якщо зазори між деталями кузова надто вузькі (широкі) – це очевидна ознака того, що автомобіль ремонтувався. Минув час, коли нові автомобілі випускали з такими дефектами. На деталях із пластику зазори, як правило, не настільки точні, але все ж таки, радимо звернути увагу і на них. # nbsp;

2. Напил. Якщо якась деталь здається вам підозрілою, радимо її не лише добре оглянути, а й помацати з обох боків. Якщо ви виявите шорсткість по краю кромки або на внутрішніх поверхнях, це означає, що деталі перефарбовували в кустарних умовах. # nbsp;

3. Слід від демонтажу на кріпленні. Під час ремонту кузова багато деталей знімаються для заміни або фарбування. Радимо уважно оглянути всі елементи кріплення: гайки і болти – після ремонту на них залишається слід від інструментів. Як правило, продавці приховують, що автомобіль ремонтувався і намагаються зафарбувати ці місця або покрити антикорозійним складом. Але якщо ви придивитеся, то легко зможете знайти місця, де фарба відрізняється від заводського покриття. # nbsp;

4. Відмінність у кольорі. Безумовно, всі деталі мають бути однакового кольору. Щоб це перевірити, чуть-чуть  відійдіть від автомобіля і подивіться на нього з різних ракурсів. # nbsp;

5. Нефабрична крокрень. Варто зауважити, що навіть заводське фарбування не завжди абсолютно гладке. На будь-якому лакофарбовому покритті утворюється мікрорельєф (шагрень), який можна помітити, якщо глянути на кузов під гострим кутом. Усі деталі мають бути з однаковим мікрорельєфом. Причому для авто певної марки властивий свій мікрорельєф. Для того щоб його розрізняти, радимо оглянути кілька аналогічних авто. # nbsp;

6. Бруд під ЛКП. Це найпомітніша ознака ремонту в кустарних умовах. Дрібне сміття та волоски під шаром фарби найпростіше помітити по краях і закраїна деталі. # nbsp;

7. Переходи лакофарбового покриття. Особливу увагу потрібно звернути на незнімні деталі: задні крила та стійки – їх, як правило, повністю не фарбують. Спробуйте знайти перехід від шару фабричної фарби до ремонту. Як правило, його намагаються сховати в отворах або дизайнерській выштамповці. # nbsp;

8. Сліди фарби. Уважно огляньте ущільнювачі, пластикові деталі та фари. Якщо виявите на них фарбу, це свідчить, що машина ремонтувалася.

9. Бризки та потіки фарби. Вони є ще однією ознакою ремонту кузова у кустарних умовах. Краплі, бризки та потіки фарби, навіть у непомітних місцях – дверні отвори, підкапотний простір – з'являються лише за грубого порушення технології фарбування. # nbsp;