Статті

Як перевірити салон при покупці автомобіля. Частина 1

Під час підбору авторекомендуємо ретельно оглядати салон. За станом салону можна визначити три важливі аспекти стану авто 

1. Пробіг. За станом салону можна визначити ступінь зносу та приблизний термін експлуатації автомобіля. Також на вигляд салону можна дізнатися, чи працював цей автомобіль в таксі.

2. ДТП. Під час серйозних аварій в автомобілі страждають не лише деталі кузова, а й салон. Якщо спрацьовувала подушка безпеки або натягувач ременя, швидше за все авто побувало в ДТП.

3. Оснащення. Заводська та додаткова комплектація. Відповідність усім заявленим опціям та перевірка їхньої роботи.

Перевірка пробігу

Для визначення реальної цифри пробігу радимо вам оглянути більше машин такої моделі з такою ж комплектацією. Так ви зможете зрозуміти, як виглядає автомобіль із певним пробігом.

Як правило, при виробництві автомобіля використовуються зносостійкі матеріали. Тому навіть через 10 років експлуатації салон авто може бути в ідеальному стані. Тому визначити пробіг можна лише з дрібних недоліків та неполадок. Якщо інтер'єр погано виглядає, то авто досить великий пробіг.


На що звернути увагу # nbsp;

Насамперед потрібно провести перевірку тих елементів салону, які перебувають у постійному контакті з водієм. Всі наведені нижче ознаки відповідають пробігу більше 200 тисяч кілометрів.

Кермо. Дуже багато можна зрозуміти про авто за станом керма. Якщо його стан залишає бажати кращого, пробіг досить великий. Перетяжка керма та підфарбування свідчать про те, що від вас намагаються приховати реальний пробіг. А якщо замість подушок безпеки в автомобілі пустушки, не радимо вам купувати.

Визначити, яким було кермо в новому автомобілі ви зможете по його задній частині та спицям. Але їх стан може залежати від того, з якого матеріалу вони виготовлені.

Пластикові деталі практично не зношуються. При пробігу до 250 тисяч кілометрів кермо може виглядати практично новим. Але якщо вже на пластиковому кермі є пошкодження, значить, пробіг у авто дуже великий.

На обшивці та чохлах із фактурної шкіри, як правило, з'являються "залисини". На дорогій та якісній шкірі зі збільшенням пробігу може змінитися глибина візерунка.

Найскладніша справа з гладкою шкірою наппа. На початку експлуатації вона матова, а потім просто стає глянсовою та блискучою. Але якщо ви виявите повністю витерті ділянки, це означає, що машина більше 200 тисяч пробігу.

Стан сидінь. Якщо ми умовно розділимо стан сидінь із сучасних матеріалів (не враховуючи особливості марки та моделі авто), то отримаємо такий результат:

При пробігу до 50 тисяч стан сидінь практично не відрізняється від нових.

При пробігу до 100 тисяч боковини трохи зношені по краях.

При пробігу від 150 до 200 тисяч відзнаки вже істотніші і помітніші. Зношуються не тільки боковини, а й спинка. # nbsp;

При пробігу понад 200 тисяч - різниця лякає. # nbsp;

Найбільш складно оцінити зношування оббивки з тканини. Але зробити це все-таки можливо. Радимо придивитися до форми сидінь (зверніть увагу, чи немає пом'яті подушки і боковини), а також перевірте, чи не втратила тканину колір у деяких місцях.

Для того, щоб визначити, наскільки зношене крісло водія, використовуйте старий перевірений "тест на продавленість" - зробіть фото водійського та пасажирського сидінь в одному ракурсі - прямо зверху, максимально близько до крісел. Потім вам потрібно буде порівняти ці фото, прогортаючи їх у телефоні. Деформовані місця одразу будуть помітні. Чим менше вони відрізнятимуться один від одного, тим менший пробіг у авто.