Статті

Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля перед покупкою

Якщо Ви купуєте уживану машину, будьте дуже уважні. Дуже часто і власники, і перекупники маскують сліди аварій, роблячи косметичний ремонт. І навіть якщо зовні машина виглядає цілком пристойно, насправді у неї можуть бути численні пошкодження. Щоб уникнути надалі неприємних сюрпризів, радимо провести перевірку автомобіля перед покупкою за допомогою спеціального приладу, що вимірює товщину лакофарбового покриття – товщиноміра. 

Які бувають товщиноміри

Розрізняються вони за принципом дії:

магнітний
ультразвуковий
електромагнітний
вихрострумовий

У середньому вартість товщиноміра – від 1 до 10 тисяч гривень. Це залежить від точності показань приладу та принципу його дії. Також за 200-300 гривень за добу ви можете взяти товщиномір в оренду.

Як перевірити машину за допомогою товщиноміра # nbsp;

Якщо ви хочете визначити, чи побувало авто в аварії, і чи є серйозні пошкодження на деталях кузова, потрібно перевірити шар фарби на кузові в різних місцях. Фахівці радять спершу перевірити переднє крило, а потім перевірити автомобіль по всьому периметру. Кожен показник потрібно зафіксувати. Щоб отримати більш точний результат, всі елементи авто потрібно перевіряти ще раз тричі, потім вирахувати середній показник.

Якщо фарбування заводське, шар ЛПК має бути 90-160 мк (0,09-0,16 міліметрів). Слід зазначити, що у кожної моделі автомобіля цей показник може бути різним.
Так, шар ЛПК на Volkswagen Джетта дорівнює 0,1-0,15 мм. Допустимий зазор між верхніми та нижніми показниками – не більше 0,03-0,04 міліметра.

Якщо на деяких деталях кузова шар ЛПК перевищує встановлений, це означає, що автомобіль побував у ДТП, а потім його перефарбували. При покупці такого автомобіля треба бути дуже обережним.

За ступенем відхилення від норми ви можете визначити, чи серйозно пошкоджений кузов або не дуже.
Так наприклад:

якщо в ході перевірки ви виявите, що показник на якійсь деталі кузова не перевищує норму більше, ніж на 50 мк, то найімовірніше, в цьому місці була невелика подряпина (ушкодження було вкрите шаром лаку, що збільшило шар ЛПК). Таке авто цілком можна купувати.

в тому випадку, якщо норма перевищена на 300-500 мк, це може говорити про те, що автомобіль постраждав в аварії, і окремі частини кузова рихтували та шпаклювали. У такій ситуації радимо вам добре подумати перед покупкою.

якщо показники перевищують норму більше, ніж на 1000 мк, це говорить про те, що машина побувала у досить серйозній ДТП. Швидше за все, власник не захотів міняти пошкоджені частини кузова та постарався приховати сліди ДТП під товстим шаром шпаклівки. При подальшій експлуатації такого автомобіля все лакофарбове покриття може піти тріщинами. Та й річ не лише в ЛПК, можуть виникнути й інші проблеми. Від покупки такого битого автомобіля радимо вам відмовитися.

Безумовно, процес перевірки автомобіля за допомогою товщиноміра досить довгий і вимагає концентрації уваги. Отже, якщо ви не зовсім впевнені, що справитеся з цим завданням, зверніться за допомогою до досвідченого фахівця.