Статті

Способи самостійної перевірки "ходової" при купівлі б/у авто

Безумовно, найкраще перевірити ходову автомобіль у автосервісі. Це обов'язкова частина діагностики автомобіля перед покупкою. Але явні проблеми ви зможете знайти і без допомоги фахівців.

Отже, як провести перевірку ходової, купуючи уживаний автомобіль. Ми підготували вам досить простий алгоритм з описом кожного етапу. Але хочемо зауважити, що об'єктивно оцінити роботу підвіски навіть у нової машини досить складно. Справа в тому, що кожен водій має свої переваги: ​​наскільки йому необхідна плавна їзда, важливий акустичний комфорт і наскільки він вимогливий до керованості.

Пристрій ходової частини в більшості машин задоволені простим, і здебільшого вона може прослужити тривалий час навіть з нашими дорогами. Як правильно провести тест-драйв для перевірки підвіски

1. Перед проведенням тест-драйву особливу увагу приділіть маршруту, на якому його проводитимете. Постарайтеся вибрати таку ділянку, де будуть повороти та нерівності, бруківка та трамвайні колії. А ось ґрунтовка для тест-драйву не дуже підходить: "гострі" ями на ній зустрічаються дуже рідко, а колія або плавні хвилі не зможуть повною мірою продемонструвати більшу частину неполадок.

Ситуація, коли в підвісці зносилися всі витратні деталі, зустрічаються дуже рідко. В основному, це одна-дві деталі, які змінюють частіше за інших.

2. Якщо дорога рівна, автомобіль не повинен тягнути убік навіть у тому випадку, якщо ви не тримаєте кермо. У тому випадку, коли машина ухиляється від прямолінійного руху, це означає, що є порушення в розвал-сходження. Також причиною відведення в сторони може бути нерівномірно стерта гума, зношеність ходової деталей. Найстрашнішою ж причиною може бути перекіс кузова після ДТП. У будь-якому випадку, якщо автомобіль ухиляється, радимо обов'язково провести перевірку автомобіля на вібростенді.

3. Коли автомобіль буде повільно котитися, потрібно плавно притиснути гальмівну педаль і прислухатися: в ту мить, коли автомобіль гальмує, можна почути легке клацання або стукіт - так дається взнаки люфт у з'єднанні підвіски.

4. Почніть енергійно гальмувати з більшої швидкості, а руками "прислухайтеся" до того, як поводиться кермо. Якщо автомобіль тягне в сторони – авто має проблеми в системі гідроприводу гальмівного механізму, з якимось з колісних циліндрів або головним. На кермовому колесі чи педалі гальма неприпустимі вібрації. Якщо вони присутні, значить відбулася деформація гальмівних дисків (хочеться вірити, що спрацювання ABS ви відрізняєте). Металевий скрегіт від гальмівної системи говорить про те, що колодки зношені. # nbsp;

5. Зупиніть авто, але не вмикайте двигун, притисніть кілька разів педаль гальма. Спиратися вона має щоразу однаково. Не повинен змінюватись і її хід.

6. Якщо автомобіль справний, то при попаданні в яму або на горбок він видаватиме глухий звук. Якщо ж автомобіль відгукується на нерівності брязкотом, дзвоном, жорсткими ударами та вібраціями – обов'язково зверніться до автосервісу для консультації з фахівцем. Але чесно кажучи, така консультація буде, в принципі, не зайвою, якщо ви вирішили купити авто з рук. # nbsp;

Візуально оглядати автомобіль актуально лише за наявності підйомника чи оглядової ями. Якщо проводити огляд так, як на фотографії, складно щось побачити. # nbsp;

7. Щоб протестувати амортизатори, потрібно влаштувати автомобілю невеликий струс - проїхатися лежачим поліцейським або бордюром. Якщо автомобіль після цього розгойдується, і коливання не згаснуть, то амортизатори працюють неефективно. Якщо амортизатори працюють справно, то при асфальтових хвилях повинно бути ніяких дробових стуків. Але варто сказати, що так само реагують і несправні шарнірні підвіски: втулки, сайлентблоки та кульові опори.

8. Також обов'язково потрібно перевірити, в якому стані знаходяться колісні диски підшипників, оскільки на багатьох моделях їх можна поміняти лише разом із маточицею. Але самостійно провести таку перевірку складно - їхній глухий гул насилу відрізняється в шумі шин і трансмісії.

І насамкінець хочемо повторити ще раз: обов'язково покажіть відібрані автомобілі механіку на станції техобслуговування. Так, звичайно, може здатися, що пристрій підвіски набагато простіше пристрою двигуна або трансмісії. Однак у деяких моделях ходова частина влаштована таким чином, що вам доведеться витратити круглу суму, щоб її відремонтувати. Отже, щоб винести остаточний вердикт, все-таки, без досвіду і знань професіонала не обійтися.