Статті

Як перевірити двигун при купівлі б/у автомобіля

1. Вибираємо місце та час огляду

У будь-якому двигуні можуть бути такі неполадки, які можна помітити лише на початку його роботи після тривалого простою. Під час огляду радимо вам наполягати, щоб заводили авто у вашій присутності. Якщо власник машини наполегливо пропонуватиме "підскочити до вас у будь-який час", можливо, у авто є серйозні несправності, які він хоче приховати. # nbsp;

2. Оглядаємо підкапотний простір

Під час перевірки відразу заводити двигун не варто, для початку проведіть візуальний огляд. У сучасних автомобілях мотор, як правило, прикривають кришкою із пластику, зняти яку дуже легко.

Якщо автомобіль експлуатується якийсь час, на двигуні обов'язково з'являється пил, а пластикові та металеві деталі стають тьмянішими. Якщо б/в авто двигун знаходиться в ідеальному стані, це означає, що його помили перед угодою. Не можна, звичайно, виключати, що продавець хотів надати машині товарного вигляду, але в той же час, це може свідчити про те, що технічні рідини та масло підтікають. # nbsp;

Якщо окремі вузли або деталі занадто чисті, швидше за все, їх нещодавно замінили. Радимо вам розпитати продавця, чому виникла потреба в ремонті і наскільки кваліфіковано він проводився. Якщо ремонт проводився не дуже якісно, ​​вам доведеться ліквідувати його наслідки, а це зовсім не дешево. Також зверніть увагу на те, в якому стані радіатор та опори мотора. Якщо вони нові, швидше за все, автомобіль побував у серйозній ДТП.

Особливу увагу зверніть на відсік двигуна. Радимо запастися ліхтариком та килимком, вони вам знадобляться для того, щоб оглянути двигун знизу, щоб перевірити, чи є там потіки технічних рідин або олії. Якщо автомобіль оснащений кермовим механізмом та гідропідсилювачем, перевірте, чи немає там течі.

3. Перевірка рівнів

За допомогою масляного щупа проведіть перевірку рівня та в'язкості олії, а також перевірте, якого воно кольору. Якщо колір масла, яке якийсь період відпрацювало в моторі, темне, це не страшно. Погано, якщо в ньому є масляна емульсія, яка утворюється в тому випадку, якщо в олію потрапляє рідина, що охолоджує. А це свідчить про те, що автомобілю потрібний серйозний ремонт. Крім цього, якщо двигун працює на суміші масла з водою, це може пошкодити колінвал і шатунно-поршневу групу.

Якщо рівень масла занадто високий, це теж має вас насторожити. І якщо продавець запевнятиме, що масла залили більше, ніж потрібно, випадково не варто йому дуже довіряти.

Також необхідно провести огляд розширювального бачка. Робити це потрібно акуратно, тому що якщо двигун прогрівся, ви можете отримати опік. Ця перевірка потрібна у тому, щоб переконатися, що у системі охолодження немає слідів масла. Поверхня антифризу має бути без райдужних маслянистих розлучень. А якщо на стінках бачка ви побачите емульсію, це означає, що авто вимагає ремонту.

4. Включаємо двигун

Якщо двигун справний, заводиться він відразу. Єдиний виняток – розряджений акумулятор. Якщо машина довго стояла, у цьому випадку робота стартера сповільнюється, і колінвал крутиться не дуже швидко. При запуску холодного двигуна він якийсь час працюватиме на підвищених оборотах, це нормальна ситуація. Насторожити вас має, якщо робота на неодружених оборотах нестабільна, це може означати, що в системі живлення є якісь неполадки.

 У будь-якого мотора є своє звучання. Радимо вам # nbsp; для порівняння прослухати пару авто такої ж марки. Якщо двигун гуде рівно і не виділяється із загального гулу, значить, приводів для занепокоєння немає. Насторожити вас має, коли в гулі двигуна з'являються звуки металу, що збільшуються, коли ви натискаєте на газ. А ланцюг газорозподільного механізму починає гриміти за певного діапазону оборотів.

Несправність гідрокомпенсаторів, фазообертачів та натягувачів ланцюгів можна виявити по звуку в перші кілька секунд з початку роботи. Після прогрівання ці звуки пропадають. # nbsp;

Для перевірки під час першого запуску двигуна візьміть із собою помічника. Попросіть його, щоб він став біля вихлопної труби та звернув увагу на колір диму.

Якщо він є білого кольору, ймовірно, це пара від випаровування конденсату, який накопичується в глушнику. Це нормально. Насторожити повинна поява солодкуватий запах - це вказує на наявність у вихлопах антифризу. У цьому випадку радимо провести ретельніший огляд розширювального бачка. Якщо при натисканні на акселератор рідина пішла пухирцями, це означає, що вихлопний газ потрапляє у вузол охолодження. У такому разі, мотор незабаром вимагатиме ремонту.

Якщо при холодному запуску дим сірого кольору це свідчить про те, що система живлення несправна, або в газорозподілі збиті фази.

Дим чорного кольору буває сухим або маслянистим – для того, щоб це перевірки, представте до труби чистий папір. Якщо дим сухий, це свідчить, що бензин чи солярка згоряють в повному обсязі. А значить, паливна система несправна