Статті

Перевірка гальмівної системи при покупці авто

При проведенні зовнішнього огляду авто зверніть увагу, яка товщина накладок на гальмівних колодках, чи є борт на краях по краях гальмівних дисків і якого він розміру. Якщо висота бортика пристойна, це означає, що диски достатньо вироблені, і незабаром їх потрібно буде замінити.

Висота накладки на гальмівній колодці не має особливого значення – це недорога запчастина. Але якщо ви помітили, що товщина накладок на колесах різна, це означає, що в роботі головного гальмівного циліндра є неполадки, а направляючі супорти підклинюють.

Проведіть огляд колісних вузлів: чи не підтікає гальмівна рідина. Зверніть увагу на рівень гальмівної рідини в розширювальному бачку, а також перевірте головний гальмівний циліндр на текти. Перевірте гальмівну рідину: вона не повинна бути чорного кольору. Також у ній має бути сторонніх включень.

Заведіть авто, сядьте за кермо та натискаючи гальмо, утримайте під навантаженням 20-30 сек. Якщо педаль доходячи до межі, упирається в нього, а потім продовжує потихеньку провалюватися, це означає, що в головному гальмівному циліндрі є якісь несправності, швидше за все, не герметично ущільнення поршня головного гальмівного циліндра. Якщо гальмівна педаль провалюється і має це теж погана ознака.

Заведіть двигун і натискайте до упору на гальмо, утримайте його, вимкніть двигун. Утримуйте гальмо від 20 до 30 секунд. Якщо ви відчуєте, що педаль виштовхує ногу, це тривожний сигнал. При нормальній роботі гальмівної системи зусилля, які ви прикладаєте для утримання педалі, не слід змінюватися.

У тому випадку, коли педаль намагається повернутися до вихідного положення, швидше за все, є несправності в роботі зворотного клапана вакуумного підсилювача гальмівної системи. # nbsp;

Також радимо перевірити гальмівну систему так: спробуйте кілька разів натиснути на гальмо для вирівнювання тиску у вакуумному підсилювачі. Кожне натискання має бути більш пружним.

Потім продовжуючи натискати на педаль, запустіть двигун. При справній гальмівній системі педаль трохи опускається вниз. У тому випадку, коли при натисканні на педаль її положення не змінюється, швидше за все, у вакуумному підсилювачі гальм є несправності.

Також про несправність гальмівної системи свідчить таке:

1. Нерівномірне зношування колодок. Найчастіше це відбувається через неправильне встановлення. Радимо провести перевірку її спрямування. Як правило, існують певні мітки "право-ліво", або стрілочки, що вказують відповідний напрямок коліс. Якщо ви помітите невідповідність, радимо якнайшвидше привести все в норму, інакше незабаром гальмівна система може відмовити.

2. Нерівномірне знос гальмівних дисків і барабана. Причина цього – попадання бруду або неправильне встановлення гальмівних колодок, які теж будуть нерівномірно зношені. # nbsp;
Виступи на робочій поверхні диска по краях колодки свідчить, що у роботі є неполадки. Ще одна характерна риса несправності – нетипові вібрації.

3. Корозія. Цей процес часто призводить до того, що гальмівна система заклинює. Найбільше це відбивається на циліндрах та супорті. І звичайно ж, рано чи пізно це призведе до порушень у роботі гальмівної системи.

4. Порвані дроти на датчиках, що показують ступінь зношування колодок. Найчастіше це говорить про те, що їх випадково поміняли місцями під час встановлення. Ще одна причина обриву – механічне втручання або пошкодження внаслідок експлуатації на бездоріжжі. # nbsp;

5. Гальмівна рідина на низькому рівні або підтікає. Оглядаючи гальмівну систему, не забудьте подивитися на показники гальмівної рідини. Якщо рівень знижений, це означає, що зношені колодки, диски або барабан. Або відбулася розгерметизація гідравлічної системи.

Якщо вам потрібна допомога, замовляйте автопідбір або перевірку автомобілів у Автогуру.