Статті

Як перевірити стан кузова автомобіля – чек-лист

Якісна перевірка автомобіля перед покупкою включає докладний огляд кузова.

1. Для початку вам знадобиться товщиномір. Перед початком перевірки дізнайтеся, яким має бути максимальне значення ЛКП для певної марки авто. # nbsp;
2. Перевірте, яка товщина ЛКП однієї і тієї ж деталі в різних місцях, найкраще це робити посередині та по кутах.
3. Ретельно перевірте товщину шару ЛКП у дверному отворі, на стійці дверей та на даху.
4. Абсолютно у всіх автомобільних шар ЛКП повинен бути менше 1000 мікрон. Якщо ж показники більші – це наслідок неякісного кузовного ремонту. # nbsp;
5. В обов'язковому порядку порівняйте дотичні частини кузова при денному освітленні – не повинна бути помітна відмінність відтінків і тонів фарби. # nbsp;
6. ЛКП має бути гладким і рівним. Неприпустимі патьоки, кратери і велика крокрень. # nbsp;
7. Ретельно огляньте лакофарбове покриття - пил, волосся та сторонні тіла не повинні в ньому бути присутніми.
8. На молдингах, гумках, хромованих елементах неприпустимі сліди малярського скотчу чи фарби. # nbsp;
9. Якщо ви не бачите себе у відображенні при денному світлі, або відображення на різних частинах кузова відрізняється, значить машину перефарбовували. # nbsp;
10. Якщо ви помітите, що на кузові є здуття фарби, то причина, швидше за все, - наскрізна корозія елементів. # nbsp;
11. Проведіть огляд задніх стійок і порогів, як правило, перехід фарби роблять у цих місцях, і тонова невідповідність особливо помітно. # nbsp;
12. Спробуйте обережно відсунути гумовий ущільнювач, а потім перевірте, чи немає рубців на ЛКП, і чи немає відмінностей у кольорі. # nbsp;
13. Також радимо відійти на пару метрів від авто і уважно оглянути зазори, вони не повинні відрізнятися один від одного, і обидві сторони автомобіля повинні відповідати один одному. # nbsp;
14. Уважно огляньте авто з різних ракурсів, як правило, при такому огляді різні недоліки стають помітнішими, і це буде чудовим приводом поторгуватися.
15. Наявність мікрократерів на елементах кузова означає, що вони перефарбовувалися. # nbsp;
16. Проведіть огляд маркування скла, там має бути інформація про виробника та дату виробництва. # nbsp;
17. Також радимо з усіх боків уважно оглянути выштамповку під декоративний молдинг, як правило, після проведення ремонтних робіт досить важко підігнати однаково на всіх елементах.
18. Перевірте місця стикування бампера та кузова, вони мають бути рівними, без виступів за його краї.
19. На фарах і протитуманках обов'язково має бути однакове маркування.
20. Огляньте багажник – це також цінне джерело інформації. Якщо килимок відгинається, загляньте всередину, там можуть залишитися сліди ремонту. # nbsp;
21. Якщо проводився ремонт кузова, який завжди герметично робиться, вода може стікати в нішу запаски.
22. Перевірте, як провели зварювання елементів – після точкового зварювання шви мають бути однаковими з обох боків. # nbsp;
23. Лонжерон - несучий елемент кузова. На них неприпустимі складки, сліди свіжого фарбування та маскувального антикорозійного покриття.
24. Проведіть огляд болтів, на яких тримаються навісні елементи - на фарбі неприпустимі сліди підфарбовування, вона також не повинна бути збита. # nbsp;
25. Проведіть ретельний огляд люка бензобака. Сліди демонтажу на ньому означають, що ним підбиралася фарба при ремонті кузова.